عوامل محدود کننده در انتخاب پکینگ ها و پرکن ها

انتخاب پکینگ و پرکن مناسب یکی از اصلی ترین و اساسی ترین مراحل در طراحی برج های پک شده و برج های آکنده می باشد .

چندین عامل و فاکتور را در انتخاب پکینگ و پرکن مناسب برای برج های عملیاتی و فرآیند های شیمیایی باید در نظر گرفت .

پارتیشن رینگ سرامیکی
پارتیشن رینگ سرامیکی

البته چند عامل محدود کننده برای این انتخاب وجود دارد :

محدود کننده اول : دمای فرآیند شیمیایی داخل برج می باشد

محدود کننده دوم : خورنده بودن مواد شیمیایی و میزان خوردگی محلول های موجود در فرآیند می باشد

محدود کنند سوم : ساختار و سایز و ابعاد برج و ستون ساخته شده یا طراحی شده می باشد .

هر یک از عوامل محدود کننده ذکر  شده در بالا خود به تنهایی می تواند در انتخاب پکینگ مناسب دخیل باشد . با گفتن یک مثال میتوان به این عوامل اشاره کرد :

برای مثال اگر در فرآیند ما مواد خورنده و اسیدی وجود داشته باشد از پکینگ های ضد اسید باید استفاده کرد که مقاومت بالایی در محیط های اسیدی داشته باشند و برای مثال اگر دمای فرآیند ما بالا باشد حداقل بالای دمای 120 درجه سانتیگراد باشد نمی توان از پکینگ های پلاستیکی و پکینگ های ترموپلاستیکی استفاده کرد و ناچار باید سراغ پکینگ های سرامیکی و یا فلزی برویم .

یکی از پرکاربردترین نوع پکینگ ها ؛ پکینگ راشینگ رینگ سرامیکی و سدل رینگ سرامیکی می باشد .

پکینگ راشینگ سرامیکی
پکینگ راشینگ رینگ سرامیکی

تولید ، مشاوره ، طراحی و فروش انواع پکینگ راشینگ رینگ سرامیکی ( سرامیک راشینگ رینگ ) ( پکینگ استوانه ای سرامیکی ) ( پکینگ استکانی سرامیکی )

راشینگ سرامیکی
راشینگ رینگ سرامیکی


با توجه به اینکه استفاده از پکینگ ها و انتخاب پکینگ مناسب به شرایط عملیاتی و حرارتی برج و همچنین بستگی به نوع کاربرد آن دارد لذا با توجه به تخصص مهندسین مجرب این شرکت و سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و استفاده از انواع پکینگ های سرامیکی ؛ پلاستیکی و استیل برای صنایع مختلف بهترین پیشنهاد برای انتخاب پکینگ مناسب را به شما خواهیم داد . پکینگ راشینگ رینگ سرامیکی در سایز های مختلف : راشینگ رینگ سرامیکی سایز 1 اینچ - راشینگ رینگ سرامیکی سایز 1.5 اینچ - راشینگ رینگ سرامیکی سایز 2 اینچ - راشینگ رینگ سرامیکی سایز 3 اینچ  - راشینگ رینگ سرامیکی سایز 4 اینچ  :

سدل رینگ سرامیکی
سدل رینگ سرامیکی

دیگر تولیدات پکینگ های سرامیکی از قبیل پکینگ پال رینگ سرامیکی ؛ پکینگ سدل رینگ سرامیکی ؛ برل سدل سرامیکی ؛ پکینگ صلیبی سرامیکی ، پارتیشن رینگ سرامیکی و بال رینگ می باشد . که هر کدام از انواع پکینگهای سرامیکی و پرکن های سرامیکی در سایز های مختلف تولید میگردند و موارد استفاده و کاربرد خاص خود را در برج ها و تاور ها دارند .

انتخاب پکینگ ستون تقطیر و برج تقطیر
تماس با ما