رندوم پکینگ

با توجه به اینکه برج ها و ستون ها در ابتدا سینی دار بودند و برج های سینی دار مشکلات و معایب زیادی هم در محاسبات و هم در عملیات داشتند لذا پکینگ ها و پرکن های رندوم جایگزین این سینی ها شدند . در حالی که برج های پکینگ دار از بیش از یک قرن وجود داشته است ، پیشرفت های بسیاری برای به حداکثر رساندن عملکرد ستون ایجاد شده است. برای به دست آوردن بازده افزایش یافته از یک برج پکینگ شده ، باید اجزای برج مخصوصا پکینگ ها را مطابق با فرآیند ستون انتخاب و نصب کرد تا عملکرد تقطیر ، جذب یا دفع کردن بهینه شود .

رندوم پکینگ پلاستیکی و سرامیکی
انواع رندوم پکینگ پلاستیکی و سرامیکی و فلزی

 

رندوم پکینگ یا پکینگ پال رینگ

انتقال جرم / پکینگ برج | پکینگ تصادفی یا رندوم پکینگ
پال رینگ : پکینگ استوانه ای شکل تیغه دار :

PALL RING :   پکینگ پالرینگ ، نامنظم و رندوم می باشد از نوع استوانه ای تیغه دار  با پایه نصب شده جهانی و سابقه عملکرد مستند است .
آنها در مواد پلاستیکی و فلزی و سرامیکی موجود هستند.

رندوم پکینگ پالرینگ
رندوم پکینگ - پالرینگ رندوم اسپلش

 

 super saddle ring :

پکینگ های زینی شکل یا سوپر سدل رینگ ها ، نسخه بهبود یافته پکینگ های زین اسبی اصلی هستند . آنها برای تهیه گاز داخلی و افزایش توزیع مایع طراحی شده اند. لبه دست نخورده منحصر به فرد در مقایسه با زین های پلاستیکی سنتی ، عامل اصلی عملکرد بالای محصول از نظر ظرفیت بالاتر و بهبود نرخ انتقال جرم است. سدل رینگ های معمولی مشکل لانه سازی هنگام برخورد دو فاز مایع و گاز را داشتند ، لذا این سوپر سدل رینگ ها برای غلبه بر مشکل لانه سازی تولید شدند .

سدل رینگ پلاستیکی - رندوم پکینگ
سوپر سدل رینگ پلاستیکی

پکینگ های زین اسبی  یا سوپر سدل رینگ یا سوپر اینتالوکس سدل ها از جنس پلاستیک یا سرامیک تولید می گردند . پکینگ های زین اسبی پلاستیکی یا سوپر اینتالوکس سدل ها ، در جاهایی که دما کمتر و سطح خورنده است استفاده می شود.

سدل رینگ سرامیکی
سدل رینگ سرامیکی

از پکینگ های زین اسبی سرامیکی در جاهایی که درجه حرارت مورد نیاز بالا باشد استفاده می شود . همراه با مقاومت در برابر خوزدگی شیمیایی این پکینگ ها با ساختار لعاب برای افزایش ظرفیت و کاهش تخلخل ارائه می شوند.

زین اسبی سرامیکی
پکینگ زین اسبی سرامیکی

 

جهت خرید و انتخاب پکینگ مناسب با ما تماس بگیرید :

مهندس زمان :  09906707088

مهندس زمان : تولید رندوم اسپلش
تولید رندوک اسپلش و تولید رندوم پکینگ